Hoppa till huvudinnehåll

Kundservice för privatpersoner

Du som är kund – testa vår virtuella assistent

Vår virtuella assistent hjälper dig gärna, här kan du spärra och beställa nytt kort, ändra beloppsgräns för Swish eller bli guidad i internetbanken.

Få svar direkt – ingen kö

Ring oss på 0346-550 00

Ring vår lokala Kundcenter som sitter på kontoret i Falkenberg. Här kan du välja personlig hjälp vardagar kl 8-18 eller självbetjäning dygnet runt alla dagar i veckan.

  • Självbetjäning - välj 1 #
  • Kundcenter - välj 2 #
  • Spärrservice- välj 3 #
  • Digitala tjänster - välj 4 #

Du kan även välja ärende nedan för att hitta andra telefonnummer för specifika frågor vilket gör att ditt ärande kan hanteras snabbare.

 

  1. Gör det själv i appen

    De flesta ärenden kan du göra själv i appen eller internetbanken.

  2. Få hjälp via telefon

    Vi finns här för dig om du i stället vill ha hjälp via telefon.

  3. Besök oss på kontor

    Om du inte kan göra ditt ärende digitalt eller via telefon, besök ditt närmaste bankkontor.

Vad behöver du hjälp med?

Det här frågar många om just nu

Kontakta oss

Ring oss

Vardagar kl 08-18 för att svara på dina frågor. Se avvikande öppettider

På förmiddagarna har vi flest medarbetare som tar emot samtal, testa gärna att ringa oss då.

Besök oss på kontor

Behöver du besöka ett av våra bankkontor? Vi finns över hela landet.  

Om du inte är nöjd

För oss på Falkenbergs Sparbank är det viktigt att du som kund är nöjd med både vårt bemötande och med våra produkter. Är du missnöjd är den enklaste och snabbaste vägen för att få hjälp att kontakta ditt närmaste bankkontor alternativt Kundcenter på 0346-550 00.

Avvikande öppettider

I samband med helgdagar kan våra kontor ha avvikande öppettider.