Meny
Våra företagstjänster
Betala och ta betalt
Företagslån och finansiera
Spara och placera
Pension och försäkring
Internetbank, app och BankID
Er verksamhet

Skaffa Access

Du som redan har ett avtal med oss behöver teckna ett tilläggsavtal för att få tillgång till  Access. Om du blir ny kund hos oss finns Access med på inlösenavtalet. Skaffa  Access:

  • genom att fylla i detta tilläggsavtal och returnera till oss via denna adress:

Swedbank Pay support K13

105 34 Stockholm

  • genom att kontakta ditt bankkontor
  • du kan även kontakta Swedbank Pay support för mer information.

Vanliga frågor och svar om Access

Vad är Access?

Det är en webbtjänst för dig med kortinlösen via Swedbank Pay.  Access ger dig en översikt över dina korttransaktioner, serviceavgifter och elektroniska dokument. Du kan också söka efter enskilda transaktioner eller dokument och även exportera information till Excel.

Vad kostar Access?

Tjänsten är kostnadsfri för dig med kortinlösen via Swedbank Pay.

Kan mina anställda få tillgång till Access?

Du kan ge flera personer på ditt företag möjligheten att använda Access. Detta administreras av dig direkt i Access.

Fler frågor och svar